wtorek, 3 lutego 2015

Podróże ! Wycieczki ! *O*

Czeeść
W końcu odnalazłam moją kartkę na której zapisałam wszystko..
Ale jak to ?!
Która?!
Już tłumaczę... odnalazłam kartkę z zapisanymi moimi 'wycieczkami podróżami',
oczywiście ten post miał być jakoś... dawno, ale jak już pisałam szukałam kartki.
I z góry strasznie was przepraszam, że tak długo nie było żadnego posta... 
I jeszcze jedna sprawa... co wy na to...
aby blog jednak zmienił się na jaśniejsze kolorki?
Bo tak jakoś wydaje mi się, że jest jednak za ciemno i tak jakoś nie ma tego
swojego 'uroku'

 No ale dosyć mego pisania.. przechodźmy do posta.
 Najpierw wam wypiszę gdzie byłam, potem postaram się troszkę opowiedzieć o nich :)

1. Warszawa,
2. Morze,
-Gdańsk
-Sopot
-Rewal
-Niechorze
-Pobierowo
-Kołobrzeg
3. Wycieczki szkolne ( na których temat nie zbyt będę rozpisywała. Byłam w Biskupinie i Gozdawie.. i w sumie tyle pamiętam)

1.Zacznijmy od Warszawy.
Byłam tam 3 razy.
 Po raz pierwszy byłam po prostu zwiedzić na 2 dni, po raz drugi byłam na wakacje (tydzień)
Wraz z siostrą zwiedzałam.. i takie tam.
(niestety zdjęć jako takich bardziej widocznych nie mam, więc pościągałam z internetu niektóre)
Pierwszym miejscem był Stadion.

 Drugim miejscem była taka fontanna na Starym Mieście.

 (tak wygląda za dnia)
(a tak wygląda wieczorem)

Oraz zamek królewski, którego zdjęcia nie mam. :c. Nie zdążyłam ściągnąć.

A po raz trzeci byłam przed ślubem siostry. :D

2.W Gdańsku i w Sopocie byłam na 1 dzień i ogółem zwiedzałam, to było dobrze, więc nie zbyt pamiętam.
Oczywiście, zachwyt morzem... był. :3
(a tutaj macie taki kolażyk)

Kolejnym miejscem był Rewal, w którym spędziłam tydzień, oczywiście standardowo, zwiedzanie, kąpanie się w morzu, zachody słońca i takie tam. (Ps.na końcu będą zdjęcia).
 
W Niechorzu głównie spędzaliśmy czas nad morzem, i wtedy "poczułam wiatr we włosach" ♥. A tak na nasz język, po prostu zakochałam się w morzu.

W Pobierowie byłam, ale to tylko jak wracaliśmy, wstąpiliśmy nawet na chwilkę nad morze, aby ostatni raz pożegnać się z morzem. ♥

A w Kołobrzegu.. byłam przejazdem. Chodziarz ... chyba na chwilkę wstąpiliśmy tam. Nawet już nie pamiętam, a było to zaledwie pół roku temu :P

Kolejne.. wycieczki szkole. A więc.. łapcie zdjęcia. :)
I na koniec... NIESPODZIANKA. :D.

Top cytat : "Pamiętam wszystko, ale nie wszystko rozumiem"
Top piosenka : Damian Skoczyk - Przyjaciel ♥
Top opis : Wyobraźnia - świat w którym wszystko wydaje się takie proste ...
Top zdjęcie :
(osobiście je kocham ♥ )

Fakt o mnie : Mam 14 lat *o*
Top film : "Bezcenny dar" ♥

Podoba wam się nowy pomysł kończenia postu? Dziękuję za każde obserwacje oraz komentarze, a przede wszystkim MOTYWACJĘ, która przybywa z każdym nowym komentarzem oraz obserwacją.
Kocham Was I Dziękuję ♥