niedziela, 15 lutego 2015

Moja Muzyka ♥

Dzisiejszy post...
Nietypowy...
Może dziwny...
Ciekawy.. ?
W dzisiejszym poście postaram się wam opisać kawałek piosenek które wybrałam. 
Nie potrafię tego nawet nazwać. Ale przechodząc..
Kocham muzykę, jest przy mnie każdego dnia. Uspokaja mnie, 
pomaga w trudnych chwilach. Też tak macie? Wystarczy zły dzień...
oraz słuchawki i muzyka, a mój zły humor przemienia się w niezwykły.
Niektóre piosenki co prawda potrafią załamać... ale u mnie to jest chwilowe, ponieważ 
lubię posłuchać coś smutniejszego.
Taka jest ta piosenka...

Najbardziej przypadł mi ten refren :
*
Nie mam sił kiedy budzę się rano,
nie liczę dni, bo wszystkie mnie ranią.
Nie mam nic, kiedy nie ma Cię tutaj,
jak mam żyć kiedy w nim tylko pustka..
*
Myślę, że opowiada on o dziewczynie która została zraniona przez chłopaka, tęskni 
oraz kocha, ale wie, że nie ma sensu wracać..
 *

Czasem jednak nawet te zagraniczne oprawiają nas o łzy. 

2. Cascada - Everytime We Touch. (w wersji zwolnionej)
(przetłumaczone na język polski)
*
 Bo za każdym razem, gdy się dotykamy,
Doświadczam tego uczucia
I za każdym razem, gdy się całujemy
Przysięgam, że mogłabym latać
Czy nie potrafisz poczuć szybkiego bicia mego serca
Chcę, by to trwało, chcę cię przy mnie.
 *
Moim zdaniem opowiada on o dziewczynie, która opisuje uczucia jakie czuje gdy jest przy niej 
ktoś bliski. Nie chce aby to uczucie 'zgasło'.

A niektóre.. po prostu przyciągają..

 Najbardziej przypadł mi ten refren : (przetłumaczone na język polski)
*
 Więc Kochaj mnie tak jak potrafisz, kochaj mnie tak jak potrafisz
Kochaj mnie tak jak potrafisz, kochaj mnie tak jak potrafisz
Dotykaj mnie tak jak potrafisz, dotykaj mnie tak jak potrafisz
Na co czekasz?
*
Hmm.. trudno mi akurat dobrać słowa.. ale gdyby tak pomyśleć, myślę, że wokalistka prubuje 
zachęcić do miłości, może do tego uczucia.

Najbardziej przypadł mi ten refren : (przetłumaczone na język polski)
*
 Nikt nie widzi, nikt nie wie.
Jesteśmy sekretem , który nie może wyjść na jaw.
Tak to jest, tak to działa,
Daleko od innych, bliżej siebie nawzajem
Wtedy jesteśmy odkryci, okryci, okryci.
Wtedy jesteśmy odkryci, okryci, okryci.
*
Wydaję mi się, że wokalistka przedstawia nam związek, który nie chce
aby ktokolwiek się o nich dowiedział. Chcą być tylko ze sobą,
nie chcą, aby ktokolwiek ich rozdzielił.

 Najbardziej przypadł mi ten refren :
*
 Przyjaciel nic więcej, nic więcej, więcej nic
Przyjaciel blisko tak, blisko, daleko zbyt
By znaczyć dla ciebie tyle co dla mnie ty
Co takiego widziałaś w nim
*
Opowiada on o uczuciu między przyjaciółmi. (chłopakiem a dziewczyną)
Są przyjaciółmi, ale mimo wszystko któryś z nich czuje coś do drugiej
osoby, że chce być dla niej kimś więcej, chce jej dobra, 
nie chce aby ktokolwiek ją zranił.

Z góry chciałam wam bardzo podziękować za wyświetlenia, jest ich ponad 900 ! Jeszcze 100 i będzie tysiąc. Nie dowierzam. Dacie radę prawda? ☺
Poza tym obserwacje 39 ! Dziękuję ♥
Oraz za komentarze, których przybywa.

Post wymyśliłam wręcz na poczekaniu, miał byś o walentynkach, ale nie wyrobiłam się. 
A tak przy okazji, jak tam wasze WALENTYNKI? 
Piszcie co dostaliście. ☺

Top cytat : "Zapominamy, że życie jest kruche, delikatne, że nie trwa wiecznie. ..."
Top opis :
Brak nadzieji...Brak sil...Brak miłości...Brak przyszłości...
Top zdjęcie :
(Tamaryna Złotoręka)
Fakt o mnie : Moim hobby jest pisanie opowiadań. ♥
Top film: " Zostań, jeśli kochasz"