niedziela, 4 stycznia 2015

Witajcie ♥

Oto mój nowy blog. 
Postanowiłam go pisać od nowego roku. 
(Tak po prostu. Moja zachcianka xD)
Planuję tu dodawać:
* Imaginy. (Czasem będą mojego autorstwa, a czasem będę kopiowała, ale pod poste, będzie napisane z jakiego to bloga, żeby nie było :3 )
* Wiersze. ( z którymi będę chciała się z wami podzielić, jeżeli jakiś mi się spodoba :D)
* Cytaty.(np. jakiś gwiazd, i takie tam.)
*"Moje myśli". (Będę tu pisała, na jakiś temat.)
*Pytania. (Głównie zadawane przez was)
A więc to chyba na tyle. 
Myślę i myślę ... i nie mogę wymyślić
co jeszcze mogło by się tu znaleźć.
Jeżeli macie jakieś pomysły. Piszcie. 
Jak na razie blog nie jest jeszcze w 100 % wykończony, ale liczę na obserwacje, i w komentarzach możecie już pisać jakieś tematy, na który ma być następny post. ♥
 A teraz pozdrawiam, a ja dalej zajmuję się kończeniem bloga. : )